Monday, March 21, 2016

8 JAWAPAN SENGAL CUBAAN SPIN LIM GUAN ENG SPIN ISU RASUAH DISKAUN HARGA BANGLO MURAH

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0Odn4gj16fSysBRtvwCK6dRGfyYLSAZOrAiO2qK7QT-g_15NbxOSjqwWIV5xr6wPC0tzuLIklZ9lrSRStVW9o1v3oxlXEmQtMRfhu9ZmumbjxDb65h_wVJ27LreIb0Oq-Rj2_DDRaIqY/s1600/FB_IMG_1458490417544.jpg


TUDUHAN: Rumah anda... Lim Guan ENG dibeli dengan harga jauh lebih murah iaitu 60% di bawah harga pasaran dari pemilik yang berkaitan dengan syarikat yang mendapat tender penjualan tanah yang diperuntukkan untuk perumahan PPR

APA SPIN LIM GUAN ENG???? BACA JAWAPAN MANGKUK DI BAWAH INI

1. Jawapan spontan : Rumah saya tak ade kolom renang - jawapan bodoh!

2. Jawapan bertahan : Rumah saya rumah lama... - jawapan bodoh!

3. Jawapan spin kaitkan orang lain : Rumah saya tak macam rumah Khir Toyo - jawapan bodoh!

4. Jawapan menggelabah nak UGUT : Ulang diluar parlimen saya SAMAN awak - YB Shabudin dah ulang dan siap bagi press statement hari yang sama malah tunjuk semua dokumen yang disiarkkan di semua media massa seluruh negara... ehhh tak saman pun????

5. Jawapan mahu kasi sejuk isu: Jumpa saya di ofis kita bincang minum kopi - tapi siap panggil wartawan ramai-ramai mau publisiti buat apa nak spin statement la tu!!!

6. Jawapan nak nampak SUCI: Jum lawat rumah saya... saya dan isteri belanja minum air percuma... beriya-iya nak tunjuk rumah dia buruk dan huduh nak kasi nampak murah!!! taktik spin tuuu...

7. Jawapan buat-buat BODOH dan TOLOL : Saya tak tahu harga pasaran rumah ini - dokumen cukai menunjukkan dia tahu harga rumah tu nak spin macam mana lagi kalau tak berlakon dungu, bodoh dan tolol!!!

8. Jawapan spin dan alih perhatian ISU RASUAH : Ketua Menteri sudah kasi wartawan lawat rumah semua menteri besar dan ketua menteri lain mesti buat perkara serupa maaaa.... - MB dan Ketua Menteri lain semua duduk rumah rasmi lah dan tak duduk rumah sendiri... LGE ja duduk rumah banglo sendiri dengan selesa kerana dibeli hasil diskaun harga bawah pasaran yang mana pemilik asal telah mendapat keuntungan berlipat GANDA hasil beli tanah negeri penang dengan harga murah jauh dari harga dari pasaran dan tanah ini dirancang projek PPR untuk penduduk miskin dan sederhana...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.