Thursday, September 8, 2016

PENYOKONG COMANGO LGBT DAN PEMBANGKANG SITI ZABEDAH GEDEMPOL TUNJUK JARI TENGAH TOLAK ISLAM

"Kenapa kau dilahirkan sebagai manusia, kan lebih baik kau dilahirkan sebagai haiwan" kata Allahyarham Tan Sri P.Ramlee


Siti Zabedah Kasim seperti kenyataannya di dalam laman Facebook beliau tidak menyesal kerana menunjukkan jari tengahnya kepada hadirin dalam wacana rang undang-undang Mahkamah Syariah Isnin lepas. Menurut Siti, jari tengahnya ditujukan khas untuk 'Islamis jahat' dan 'si bodoh yang dicuci otak' yang hadir memenuhi ‘Pindaan Akta 355: Antara Realiti dan Persepsi’.
"Sudah banyak forum yang saya sertai. Saya pernah ajukan soalan yang mengesankan tetapi saya tak sangka suatu hari nanti saya akan tunjuk jari pada penonton wacana. Saya tak menyesal tunjuk jari. Bagi saya, Islamis jahat layak terima lebih daripada itu. Kasar? Biadab? Sejak bila seorang wanita tak boleh berlaku kasar dan biadab terhadap orang jahat dan si bodoh yang dicuci otak?"
Siti Zabedah mungkin membawa suara NGO COMANGO menetang sebarang perlaksanaan undang-undang Islam di Malaysia. Apakah penolakan penambahbaikan skop bidang kuasa jenayah mahkamah syariah ini turut didalangi oleh parti-parti politik bukan Islam seperti DAP? Apakah peranan BERSIH di dalam hal ini? Apakah BERSIH akan turut menuntut agar Pindaan Akta 355 ini dibatalkan semasa perhimpunan haram jalanan yang dicadang akan dibuat November ini?

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.